Karaimska przygoda w języku Scratch

Jerzy Pilecki

pilecki.jerzy@gmail.com
(Polska)

Abstrakt

Dwie sesje warsztatów uczących podstaw programowania poprzez zabawę, w formie wideokonferencji online, zgromadziły przed komputerami uczniów w wieku od 6 do 14 lat – potomków trockich i halickich Karaimów.


Słowa kluczowe:

Meet and Code, Scratch, codeEU, projekty edukacyjne

Pobierz


Opublikowane
2023-12-30

Cited By / Share

Pilecki, J. (2023). Karaimska przygoda w języku Scratch. Awazymyz. Pismo Historyczno-społeczno-Kulturalne Karaimów, 34(3-4 (80-81), 44–45. https://doi.org/10.33229/az.1030

Autorzy

Jerzy Pilecki 
pilecki.jerzy@gmail.com
Polska

Statystyki

Abstract views: 5
PDF downloads: 2


Licencja

Prawa autorskie (c) 2023 Bitik. Karaimska Oficyna Wydawnicza

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.